Doorgaan naar hoofdcontent

1 jaar

Diergaarde Blijdorp 2006verder zijn we nu, een turbulent jaar waarin veel gebeurt is. In totaal is Amber 7 keer opgenomen en is ze veelvuldig in het ziekenhuis geweest voor controles en onderzoeken. 2 weken geleden nog zijn we op de poli geweest en alles was goed. De prednison is verminderd, maar de cellcept is iets verhoogd. Dit omdat Amber nogal schommelt met haar waardes. Je kunt haar een grensgevalletje noemen. Het creatinine schommelt tussen 135 / 148 maar de artsen vinden dit acceptabel.

Verder gaat het gewoon goed met haar, gaat lekker naar school en doet overal aan mee. Er moet nog wel elke dag een bak medicijnen in en dat geeft nog wel eens problemen. Ze is aardig aan het puberen en af en toe is ze erg opstandig. Vooral het continue achter haar aanzitten dat ze haar medicijnen moet nemen. Maar over het algemeen gaat dat gewoon goed en gaat alles er toch nog vlot in.

Van het weekeind hebben we het gevierd met z'n drietjes en zijn naar Diergaarde Blijdorp geweest in Rotterdam en s'avonds lekker gegeten in het centrum.

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Amber van harte gefeliciteerd met je 1ste nierverjaardag!
ik zal duimen dat er nog vele nierverjaardagen zullen volgen
Anoniem zei…
Hallo Amber en Michel en moeder natuurlijk.
Hartelijk gefeliciteerd met de eerste nierverjaardag.
Het eerste jaar is meestal het moeilijkste dus ik wens jullie een rustig volgend jaar.
groetjes harry
sandra zei…
Hallo Michel en Amber,
Ik lees al een poosje mee,door Barbera haar site.( Sta er zelf ook op met mijn ASS,jongens...)
TOP zeg!
Ik,en mijn man zouden zelf ook alles geven voor onze boysgang.
Geweldige site.
Ik blijf meelezen!

vriendelijke groet,Sandra.
And my boysgang.
Anoniem zei…
Hallo,
Harstikke fijn dat het goed gaat met julie beiden. z'on eerste jaar is een heel gedoe. Dat maak ik zelf ook wel eens mee. Amber heel goed opletten met je medicijnen dat is het allerbelangrijkste. Het is misschien niet altijd leuk maar je hebt er op de duur wel de meeste plezier van. Op naar jaar twee. Geniet ervan.
Dik Doesberg
Anoniem zei…
Lieve Amber,

Wat goed om je éénjaarnieuwenier verjaardag in de dierentuin in Rotterdam te vieren. Vraag pappa en mamma om even goed te sparen zodat je de vijfjaarnieuwenier in Seaworld San Diego kan vieren. dat is ook zoooooo leuk!!! Ik wil dan wel mee om foto0s te maken hoor!

Ga zo door hè!!!

Eric (Bud)
Anoniem zei…
Hallo Amber en Michel en mama,
beter laat dan nooit: van harte gefeliciteerd met jullie nierverjaardag! En dat er maar veel mogen volgen in goede gezondheid.
Groetjes,
Rudi Wissink
Anoniem zei…
Hallo Amber,

Gefeliciteerd met je "verjaardag", ik volg jullie verhaal nu al een poosje en moet zeggen dat ik jullie dapper vind!! Zowel in goede en in slechte tijden staan jullie voor elkaar klaar!! Ook dit is een kostbaar bezit!! Op dit moment zitten we in het RM-huis, mijn dochter heeft op 5 december 2006 een nieuwe nier gekregen van haar moeder. Tot nu toe gaat het goed met haar!! Maar de herkenning van jullie verhaal tot nu toe is als die van ons. Nog een hele fijne dag gewenst. Groetjes Marcel, Gretha en Daphne (8 jaar).

Populaire posts van deze blog

Weer ziek

2 dagen school gehad 2 dagen paard gereden,Ik had r op de bus gezet vanmorgen voor school, ze moest er eerder zijn om dr pta toets in te halen. Juf niet op school..kind weer 3 kwartier voor niks op school !@#$%!!!. En vanmorgen even voor 10 gingen de alarmbellen al weer af. Spugen pijn in d'r keel misselijk koorts...Zelfstandig naar oma gegaan en daar haar opgehaald, Ziekenhuis al gebeld en ze kon meteen weer komen. Weer alle testen bloed, mexicaanse griep test.. afijn de hele dag daar gezeten. Gelukkig houd ze nu nog wel haar drinken binnen. Maar dr medicijnen voor vanavond nog, hopen dat ze die er in houd. Haar bed staat iig al klaar in het AMC. Morgen hoor ik weer de uitslagen. Ze slaapt al de hele middag. Wel moet er weer gestart worden met Tamiflu.. afwachten weer.. UPDATE 17 November Amber is toch opgenomen gisteravond om 12 uur. Dr linkerhand kapotgeprikt voor infuus door niet luisterende dokter, 2e dokter (neonatologie) had m in 1 keer.. sommige dokters moeten gewoon eens

@home

Eindelijk weer thuis. Alles weer afgekoppeld. Amber is nu lekker aan het bijtrekken van die dagen.. ik ook want t zuigt je leeg. Effe 2 daagjes bijtrekken en dan wil ze toch weer naar de paarden. Ze mag van de artsen gewoon weer naar buiten onder de mensen. Alle waardes waren weer helemaal ok en binnenkort weer terugkomen op haar normale poli afspraak voor alle controles.

Voor Amber gemaakt door Natasja Hensen

Lieve mensen, alles gaat goed met me toppertje. Er valt weinig te melden, ze heeft om de zoveel weken haar controle en ze is met wat medicijnbijstellingen helemaal top. D'r paardje is haar alles en dat geeft haar een bak energie. Natasja Hensen had wat foto's verzameld en daar een filmpje van gemaakt.. top..